Akrotiri Beach, impresia mea

In Septembrie anul trecut am pus pentru prima data piciorul pe insula Corfu iar dupa cinci zile de paradis am zis cu hotararea caracteristica, sotule drag eu raman aici. Eram in luna de miere si el s-a dus cuminte la receptie si nu stiu ce a facut si cum dar ne-am prelungit sederea cu inca vreo 4 nopti. Dupa aia am plecat, trebuia sa plecam, in paradis nu se ramane, doar se vine si se pleaca si eventual se revine :).

Am ajuns in Corfu cu avionul. Sa merg 11-12 ore cu masina dupa nunta de poveste mi se parea inacceptabil asa ca atunci cand am facut rezervarile la Akrotiri Beach (situat in statiunea Paleokastritsa), un hotel de 4 stele, am luat si biletele de avion dus intors. Nu va spun cat a costat toata treaba pentru ca se presupune ca te mariti o singura data in viata si atunci nu faci economie la bani. Am avut placuta supriza ca hotelul sa ne ofere transport gratuit de la si pana la aeroport asa ca ne-au preluat cu masina si ne-au depus intr-o camera mare si frumoasa la hotel. Bagajele le-au adus tot ei si dupa cateva minute aveam si masina inchiriata in fata hotelului. (mai multe detalii despre hotel gasiti aici: Akrotiri Beach hotel)

In prima zi am dormit, am mancat, am admirat camera si privelistea, ne-am balacit putin in piscina, am mancat, am mai admirat putin si am dormit din nou. Am avut o camera superba, cu pardoseala din lemn, putin cam prea bej pe gustul meu dar bejul reprezita eleganta din cate stiu eu asa ca m-am simtit si eu o doamna eleganta. Patul era foarte mare si foarte confortabil, mobilierul era din lemn iar atmosfera calma si degajata. Vederea spre mare m-a tinut pe balcon ore bune dimineata si seara, nu ma puteam desprinde din briza marii nici cat sa merg la masa. Alte facilitati ale camerei erau baie moderna cu cada, produse de toaleta gratuite, frigider, seif, televizor, dotarile normale ale unei camere de hotel de 4 stele.

impresii Akrotiri Beach corfu paleokastritsa

Akrotiri Beach are propriul restaurant unde se poate servi micul dejun si cina si care restaurant are vedere spre mare. Superb sau  ce? Mai are hotelul asta si o terasa cu bar, tot cu vedere dar de data asta spre un port numit Alipa. La respectivul bar se petrec diverse spectacole cu muzica si dans in anumite seri ceea ce e foarte placut.

Internetul este gratuit. In camere beneficiati de internet prin cablu iar in incinta hotelului si banuiesc ca prin imprejurimi este internet wireless. Nu l-am incercat dar banuiesc ca merge bine, la Akrotiri Beach se cazeaza tot felul de occidentali, nemti, britanici, olandezi si nu cred ca isi permit sa le dea internet cu portia.

Receptia hotelului intermediaza tot felul de activitati precum drumetii, plimbari cu barca, scufundari, o excursie gratuita pana in vechiul Corfu si multe altele. Noi am ales plimbarea cu barca la apusul soarelui, am facut plaja cat cuprinde si ne-am folosit din plin si de cele doua piscine ale hotelului.

Dupa cum am spus, am ramas foarte impresionata de frumusetea locurilor si doresc din tot sufletul sa revin aici si bineinteles sa gasesc cazare la Akrotiri Beach.